کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

سیر تازه و پیاز خام از چربی سوزهای قوی هستند. خواص بسیار زیاد دیگری هم دارند ولی فعلا برای من همین خاصیت چربی سوزی مهمترین ویژگی این دو اعجاز طبیعت است. البته بهتر است در مورد سیر و پیاز به جای چربی سوز بگوییم ذوب کننده چربی! برای همین سیر و پیاز باید جزیی از هر برنامه کاهش وزن و رژیم لاغری اصولی باشد.

ولی بوی تند و نامطبوع سیر و پیاز به محبوبیت آنها لطمه جدی زده است و همه ما از افرادی که دهانشان بوی سیر یا پیاز می دهد مشمئز می شویم و دوری می کنیم.

ولی خوشبختانه چند راه حل ساده برای مقابله با این بوی ناخوشایند وجود دارد:

یک. قبل از مصرف سیر یا پیاز آنها را خورد کنید و آنها را برای چند دقیقه در کاسه ای از روغن زیتون و لیموترش بگذارید. اگر لیمو ترش تازه در دست رس نباشد من از سرکه استفاده می کنم.

دو. اگر توانستید قبل از شروع به خوردن سیر و پیاز دهان خود را به عسل آغشته کنید.

سه. حبه های سیر را زیاد نجوید و سریعتر ببلعید. حتی می توانید حبه های ریز شده سیر را مستقیما ببلعید.

چهار. سیر را در شب بخورید تا از فرصت شب تا صبح برای کاهش بوی سیر بهره ببرید.

پنج. دفعات مسواک زدن را بیشتر کنید و از محلول های دهانشویه هم استفاده کنید. البته بخش عمده ای از بوی نامطبوع از طریق دستگاه گوارش وارد بازدم ما می شود و خود محوطه دهان تنها مقصر یک سوم از بوی سیر است.

شش: پس از مسواک سیب بخورید و کمی بیشتر آن بجوید تا بیشتر در محوطه دهان شما بماند.

هفت: چای سبز مصرف کنید. البته به جای نوشیدن سعی کنید چای را بمکید تا بیشتر در محوطه دهانتان باشد.

هشت. عسل بخورید.

ده. قبل از خواب و پس از مسواک چند قاشق ماست بخورید و ١ دقیقه در دهان خود نگه دارید. باکتری های مفید ماست تا صبح به جنگ بوی بد سیر و پیاز خواهند رفت. 

یازده. پس از بیدار شدن مجددا مسواک + عسل + ماست را تکرار کنید.

دوازده. با وجود تمام این تدابیر اگر هنوز بوی سیر می دادید از آدامس استفاده کنید. من آدامس هندوانه یا تمشک تریدنت را پیشنهاد می کنم.

سیزده. اگر هنوز هم رفتار مخاطبانتان را عجیب ارزیابی می کنید بهتر است روزه سکوت بگیرید و اجازه بدهید سیر و پیاز با خیال راحت از بدن شما چربی زدایی و سم زدایی کند!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه، ۲۶ فروردين ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۲۷)

سلام علیکم ببخشید ازبرنامه ات خوشم آمد میخواستم وزنم کم کنم میشه کمکم کنید
متشکرم من مدتها ست ازروش خوردن سیر حبه وپیاز فراوان در غذا استفاده میکنم ودیگر طب سنتی بدینوسیله همچربی سوزی قوی داشتم هم یبوست مزمن حل کردم هم بدن را از میکروبها پاک کردم
این 13 راه خیلی مفید بوده.با تشکر

رزیم

سلام ممنون از راهنمایتون.البته به این مطلب هم اشاره کنم که مصرف سیر به افزایش میزان گلبول های سفید بدن نیز کمک شایانی می کند.
ببخشید میشه بدونم تا چه مدت باید این روش بلعییدن سیر را ادامه دهم تا مسمر ثمر باشد ؟ اگه میشه راهنمایی کنید
اقا دمتون گرم خیلی خوشم اومد به خصوص راه آخر خیلی جالب بود!
ازراه حل ارئه شده شما تشکر دارم .

از برنامه خوب و اجرایی تان متشکرم

 

من برای این که دهانم بوی سیر ندهد قبل از نهار سیر را در ماست رنده می کنم و سپس و آن را مخلوط می کنم و بدون آنکه بجوم می بلعم و پس از آن نهار می خورم عصر نیز میوه  میخورم ساعت شش از اطرافیانم خواستم نظر بدن ر باره بوی دهانم کسی بوی سیر را احساس نکرد
سلام روش من برای از بین بردن بوی سیر خوردن یه دونه لیمو ترش با پوسته مهمه تا اینقدر پوستشو بجوید تا قشنگ له بشه بعد قورت بدید بوی سیر محور میشه و تنهایی چیزی که میمونه یه حس خوبه
سلام دوستان گرامی بوی سیر بیشتر از بدن خارج میشود تا از دهان شما وقتی سیرمیل کردید و به یک اطاق یا جایی وارد میشوید قبل از حرف زدن دیگران بوی سیر را متوجه میشوند زیرا سیر مستقیم درخون وارد میشود
جویدن چوب دارچین بهترین راه حله من الان یک ماهه از سیر استفاده میکنم بعدشم یه تیکه چوب دارچین می جوم بو کاملا از بین میره
طریقه مصرف ومقدار مصرف چه بصورت خام یاپخته جهت کم کرن فشارخون وبازشدن عروق پا چگونه است لطفا همینجا برام بنویسید 
با سلام.

من شب و روز سیر میخورم.... یعنی دسته کم 2 بار در روز سیر و پیاز  و سبزی های تند میخورم.
اما متاسفانه گاز روده ی بدی پیدا کردم ک خودم نمیتونم تنفس کنم.
باعرض سلام .واقعا مفید بود .کاملا قبول دارم بینهایت مفید برای چربی سوزی .من سیر رو با غذا شام چه پخته در غذا چه خام کنار غذا استفاده میکنم خوشبختانه خودم و همسرم اصلا مشکلی با بوی سیر نداریم چون عادت کردیم.یک شعاری داریم .سیر بخوریم بهتر از این که دارو بخوریم ....ممنونم



من هر دفعه سر ما میخوردم باید هفت هشت تایی پنیسیلین میزدم الان یک ساله هر دفعه سرما میخورم سیرخامو میجوم تا گلومو آتیش بزنه بعد یک هفته کاملا خوب میشم واقعا معجزه میکنه
یراه ساده تر ولی تجربی بمدت یک دقیقه چای خشک بجویید 
این که 12 راه عملی بود!!! راه عملی  9 نداشت خخخخ
سلام ببهترین راه برای رفع بوی سیر قرار دادن خورد شده سیر در لواشک ورقه ای و بلعیدن آن است .
معجون سیر و عسل ک میگن واسه لاغری خوبه، گفته شده عسل طبیعی ،ولی عسل طبیعی ک خیلی گرونه ،نمیشه از همین چن درصداش استفاده کرد؟
سلام من همیشه بعد مصرف سیر دو لیوان نسکافه می خورم اثری از بوی بد سیر نمیمونه، هم اینکه اثر خواب آلودگی که پس از مصرف سیر به وجود میاد رو خنثی میکنه
ممنون ولی کامل نبود
سلام .بهترین راه برای ازبین بردن بوی سیر خوردن چند حبه زیتون ویا یک قاشق آبغوره است
salam mikhastam bedonam khordane sir shabha be hamon andaze ke dar morede sobhha gofte shode khasiyat dare?khayli mamon age javab bedin baram moheme ke bedonam shabha rahattare khordaneah
اقا دمت گرم راه حل اخر خوب بود راستی ماسک فیلتر دار شیمیایی هم خوبه
با همه وجود راهکارها سه عدد لپه بوی سیر رو از بین میبره .معجزه واقعی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">