کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

پس از رژیم ماه مبارک رمضان، پس از حدود یک هفته ای آزاد خوری کنترل شده، به امید خدا رژیم ١٥ روزه معروف به کانادایی را آغاز خواهم کرد. محتویات رژیم کانادایی بد نیست و اگر فایده نداشته باشد ضرری هم نخواهد داشت. درباره رژیم کانادایی مطالب ضد و نقیض فراوانی شنیده ام و با توجه به بی ضرر بودن مواد غذایی تشکیل دهنده رژیم و مدت زمان محدود آن تا امتحان نکنم نمی توانم اظهار نظر کنم. برنامه روزانه این رژیم را به همراه نقد و نظر در همین جا منتشر خواهم کرد.

هدف از این رژیم ٥ تا ٧ کیلو کاهش طی ١٥ روز رژیم است.

البته چیزی به اسم رژیم کانادایی وجود خارجی ندارد.این رژیم در حقیقت رژیم لاغری بیمارستان سلطنتی دانمارک است که در ایران به اشتباه به رژیم کانادایی معروف شده است. ولی جالب اینجاست که علی رغم شهرت فراوان رژیم دانمارکی در اینترنت، بیمارستانی به عنوان بیمارستان سلطنتی دانمارک هم وجود خارجی ندارد! بعدا بیشتر توضیح خواهم داد ...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه، ۰۷ مرداد ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۱۵)

سلام.عیدتون مبارک وقتتون بخیر
از چه تاریخی می خواهید رژیم کانادایی شروع کنید؟
اگر میشه باهم شروع کنیم و هرروز تغییرات بهم بگیم چون منم میخوام شروع کنم.

پاسخ:
از شنبه ١٨ مرداد.

سلام


این رژیم کانادایی چی هست؟

پاسخ:
سلام
در حقیقت چیزی به اسم رژیم کانادایی نداریم.این رژیم در حقیقت رژیم لاغری بیمارستان سلطنتی دانمارک است که در ایران به اشتباه به رژیم کانادایی معروف شده است. ولی جالب اینجاست که علی رغم شهرت فراوان رژیم دانمارکی در اینترنت، بیمارستانی به عنوان بیمارستان سلطنتی دانمارک هم وجود خارجی ندارد! بعدا بیشتر توضیح خواهم داد.
من دو دوره این رژیم رو تجربه کردم :
بار اول ۲/۷۰۰ و بار دوم که مو به مو اجرا کردم ۴/۶۰۰ کم کردم 
ولی بقدری به اعضا و جوارح داخلیم فشار اومد که مطمئنم آسیب هایی بهم رسیده که بعدها عوارضش رو خواهم دید ... 
با اینکه یکبار بعلت بدحالی بیش از حد ب کمپلکس و ب ۱۲ تزریق کردم ولی ازش بعنوان نامطلوبترین رژیمی که طی ۳۰ سال رژیم گرفتن تجربه کردم یاد میکنم . نمیخوام موج منفی بدم یا منصرفتون کنم ، فقط تجارب خودم رو میگم . درست فردای رژیم ، در حالیکه هنوز با احتیاط بسیار غذا میخوردم ۱/۲۰۰ گرم به راحتی برگشت سر جاش ! 
توی فیس بوک پیجی دارند به همین نام که خیلی روحیه میده بهتون اگه واقعا مصرید به اینکار ...
بهترین روزش هم روزیه که ناهارتون یک لیتر آبهویج و یک لیوان ماست هستش ! ترکیبش مثه آبهویج بستنی میشه !!
موفق باشی دوست من ...
سلام امروز 18 پس چرا رژشیم کانادایی رو شروع نکردید میشه بذازید منم میخوام باهاتون شروع کنم مرسی

رزیم کانادایی معجزه می کنه !اعتماد به نفسمو از دست داده بودم!دیگه روم نمی شد پیاده جایی بروم 88کیلو بودم و از 5اردیبهشت شروع کردم تا 3خرداد93 دوتا 15 روز .دقیق دو منظم و طی این یک ماه 10 کیلو کم کردم و کم خوری رو از اون به بعد با روزی متوسط 1500 کالری ادامه دادم + روزی 4کیلومتر پیاده روی در 45 دقیقه و حالا 70 کیلو شدم !مشکلات پوستی و ریزش مو هم نداشتم ! حداقلش اینه که دیگه دنبال لباس مناسب سایزم نمی گردم از نظر پزشکی هنوز 7 کیلو  اضافه وزن دارم  که دارم با روزی 1200 کالری کمش می کنم. فقط اراده مهمه اینه که طاقت بیاری جلوت هرچی می خورن نخوای .حتی اگر تولد فرزندت بود از کیکش نگه دار و بعد از دوران رژیم بخورش ! واقعا تو خورم نمی دیدم چنین اراده ای داشته باشم !!!!

راستش رژیم دانمارکی 13 روزه و یک کم با این متفاوته
  • lمسعود فلاح نرگس
  • رژیم کانادایی رژیم معروفی هستش و معایبی هم دارد.

    دوست عزیز ما هم در زمینه لاغری و زیبایی فعالیت دارم دوست داشتی اسیت ما را با آدرس http://n-clinic.ir را با عنوان کلینیک لاغری و زیبایی در قسمت پیوندهای خود قرار دهید.

    با سپاس از سایت خوبتون
    سلام

    این رژیم غذایی فوق العاده خطرناکه

    بهتره اصلا سمتش نرید!
    Vaghan alie mn 72 kilo bodm to dore aval shodm 63kilO alnm darm dore dovome migirm mikhasm bebinm asar dare bazm ????ya na
    سلام من این رژیم رو همین الآن دارم روز هشتم رژیم هستم علاوه بر رژیم کپسول wel woman که دارای ویتامینهای مورد نیاز خانمها هست هم استفاده میکنم
    رژیم رو مو به مو رعایت کردم تا الان حدود 5 کز لو کم کردم خیلی راضیم ولی به توصیه خود دستور کانادایی نباید این رژیم رو بیشتر از سالی سه بار و با فاصله حداقل دوماه انجام داد
    عالی عالی عالی
    سلام منم روز سوم هستش از 79و400 اومدم 77و700
    فک میکنم اگه از مولتی ویتامین ها استفاده کنیم هیچ اسیبی وهیچ ضرری نداره ما فقط نو ن وبرنج نمیخوریم ومواد قندی مضر
    به امید خدا تلاشمون بی نتیجه نمیونه باید اراده را محکم کرد
    سلام
    سلام دوستان من این رژیم گرفتم والان روز 4 هستم عالیه احساس سبکی میکنم ولی نمیدونم چن کیلو وزن کم کردم☺
    یه سوال ؟بچه ها من یه جا خوندم که آبیه 1 لیتر نیس 1 لیوان شما جایی ندیدیم همچین مطلبی عایا؟
    رزیم عالیه فقط 2-3 روز اولش سخته
  • رمضان احمدی دستجردی
  • آیا مصرف چای سبز موجب لاغری میشه؟

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">