کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

آیا میدانید چند نفر با رژیم غذایی لاغری به وزن دلخواهشان می رسند؟ از هر ۲۰۰ نفر یک نفر. میزان شکست و ناکامی در برنامه های رژیم لاغری ۹۹٫۵ درصد است. به گزارش واشنگتن پست از هر ۲۰۰ نفری که رژیم غذایی لاغری می گیرند، ۱۰ نفر از آنها می توانند وزن کم کنند و از این ۱۰ نفر فقط یک نفر می تواند در وزن دلخواه خود باقی بماند. به عبارت دیگر، از هر ۲۰۰ نفر که رژیم لاغری می‌گیرند فقط یک نفر می تواند لاغر باقی بماند. (منبع: وبلاگ یک پزشک)

بیایید ما هم جزو آن نیم درصد باشیم!

همانطور که قبلا هم گفته ام و تاکید هم کرده ام تنها کسانی می توانند در رژیم لاغری موفق شوند که ابتدا بدن خود را بشناسند و سپس خوراکی ها و خواص مواد غذایی را. 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • پنجشنبه، ۰۹ مرداد ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۲)

به نظرمن مهمترین رازلاغری حمایت خوداطرافیان ویا خوانواده فردچاق می باشد ه 
سلام.الان که یه هفته از عید 95 گذشته...
من از شهریور 94 تا الان یه رژیم دارم...اونم اینه که همه غذاهام ب صورت ابپز هست...از اون موقه تا الان شاید مصرف چربی من به یک فنجان رسیده باشه...تا الان 12 کیلو کاهش وزن بدون دکتر داشتم و اصلا هم گرسنگی نداشتم...البته خودم رعایت میکردم...اگ رزیم من همراه ورزش باشه در کمتر از یک سال میشه ب نتیجه دلخاه رسید ولی من کم ورزش کردم ولی تا شیش ماه اینده قرار گزاشتم تا بتونم 15الی 20 کیلودیگه کاهش وزن داشته باشم تا نتیجه اخرمو بگیرم...خوبی رژیم اینه ک گرسنگی نداره...ی گوشت مرغ با یک تکه کوچیک گوشت قرمز باهم میزاشتم تا ابپز بشه تا خوش طعم بشه...میدونم ک میتونم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">