کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

گزارش ماه دوم رژیم لاغری

دوشنبه، ۰۴ فروردين ۹۳

کاهش وزن ماه: ٤/٥ کیلو

کاهش وزن روزانه: ١٥٠ گرم

ورزش: صفر !!!

کاهش حجم شکم و پهلو: ٢ سانتی متر

کله پاچه: ٣ بار

شیر پرچرب: ٢٥ لیوان

ماست پر چرب: ٥ کاسه

گردو: ١٥ عدد

بادام: تقریبا ٢٠٠ عدد

فندق: تقریبا ٢٠٠ عدد

انجیر: ١٠٠ عدد

تخمه کدو: ٢٠٠ عدد

روغن زیتون: تقریبا یک لیوان

کنجد: تقریبا یک لیوان

خرما: تقریبا ٥٠ عدد

دوغ پرچرب کفیر: ٢٠ لیوان

شیرینی نخودچی: ٣٠ عدد

١٠ روز از ماه دوم را نتوانستم دقیق به برنامه عمل کنم چون خوراکی های لازم را نداشتم. چند روزی هم در برخی از خوردنی ها و آشامیدنی ها زیاده روی کردم. کلا این ماه کمی مغرور شده بودم که حاصلش را نسبت به ماه قبل مشاهده می کنید.

قصد داشتم از اول فروردین روزی نیم ساعت پیاده روی کنم که هنوز فرصت نشده است. لذا به غیر از همان پانزده دقیقه ای که یک روز ورزش کردم در تمام طول ماه دوم هم از ورزش و تحرک متاسفانه خبری نبود.

حرص و جوشی که بابت مسایل کاری در ماه تحمل کردم نیز حداقل دو برابر ماه قبل و ده برابر ماه های قبل بوده است.

گزارش مربوط به ماه اول رژیم غذایی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • دوشنبه، ۰۴ فروردين ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۲)

سلام !
ساله نوت مبارک :)
خوش حالم که جزو بهترینها شدی :)
به وب منم سر بزن :) مرسی :)
سلام
تبریک بابت کاهش وزن 4.5 کیلویی
یکی از دوستام که از 120 به 90 رسیده بود و پیش یکی از معروفترین دکتر های تغذیه میرفت میگفت حد اکثر ماهی 3 کیلو لاغر می کرده

پاسخ:
ممنون
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">