کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

تصمیم داشنم رژیمم را برای دو هفته اول با رژیم شیر و خرما آغاز کنم. اما چون به شیر خوب و دست کاری نشده دسترسی مداوم نداشتم عملا رژیمم چیزی شبیه به رژِیم دکتر کرمانی شد. در این رژیم که در ایران به رژیم دکتر کرمانی معروف شده است تنوع غذایی در سطح بالایی است و عملا فقط میزان مصرف کالری بدن کنترل و کم می شود.

لذا عملا هفته اول رژیمم عملا نقش آمادگی و سازگاری بدنم با کاهش حجم غذا را پیدا کرد که خود دستاورد خوبی بود و شاید حتی بهتر از برنامه قبلیم بود. دستاورد های این هفته عبارتند از:

  • موفقیت در مبارزه با گرسنگی
  • کاهش محسوس اشتها و میل به غذا
  • افزایش اعتماد به نفس در کنترل اشتها
  • توزیع مناسب مواد خوراکی در طول روز
  • تنوع مناسب خوراکی های در طول هفته
  • افزایش احساس شادابی و سبکی
  • از بین رفتن احساس سنگینی بعد از هر غذا
  • عادت کردن بدن به سبک جدید مصرف غذا

خلاصه در مجموع ظاهرا  اعضای بدنم به این خودباوری رسیده اند که ما می توانیم !
امیدوارم در راه رسیدن به این هدف مشترکشان ثابت قدم و با اراده بمانند در غیر این صورت با غذاهایی لذیذ و چرب و پرحجم به شدت تنبیهشان خواهم کرد تا بفهمند من با کسی شوخی ندارم!

کاهش وزن هفته اول: ٢/٥ کیلوگرم
کاهش سایز هفته اول : ٢ سانتیمتر


برنامه بنده برای دو هفته پیش رو شروع رژیم شیر و خرما خواهد بود. حالا چرا رژیم شیر و خرما را انتخاب کرده ام؟
افرادی که فعالیت فکری بالایی دارند باید در طول روز قند کافی به مغزشان برسد و من هم در این ایام بیشترین مشغولیت های فکری و ذهنی را دارم. لذا از آنجایی که هیچ قندی برای مغز بهتر از قند خرما و عسل نیست خرما باید بخش اصلی این رژِیم باشد. از طرفی شیر یا ماست سالم و دست کاری نشده هم در کنار خرما سایر احتیاجات ضروری بدن را تامین می کند و چربی شیر و ماست در کنار قند مناسب خرما و عسل باعث می شود بدن وارد حالت تدافعی نشده و مبارزه منفی با سبک جدید غذایی را شروع نکند.

در این باره بعدا بیشتر توضیح خواهم داد.

لذا به طور خلاصه عمده مواد خوراکی در برنامه این هفته، دو وعده شیر و خرما در هر روز و یک وعده میوه و سبزیجات و آبغوره و روغن زیتون یا کنجد خواهد بود. ان شاء الله
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۸)

من  فقط پهلو دارم هر چی ورزش می کنم اب نمیشه چیکار کنم
پاسخ:
کرایو
با سلام من امروز با شما آشنا شدم .من خانمی 31 ساله با قد کوتاه  وبا وزن 54 کیلو کارمند دانشگاه علوم پزشکی اهوازم ومهندس درپیتی کامپیوتر می خوام وزنم به 43 برسه در این 3 سال اخیر 8 کیلو اضافه کردم به خاطر شرایط کاری وتحصیلم اما الان می خوام به وزن دلخواهم برسم بخصوص می خوام شکمم صاف بشه .خوشحال می شم که با شما در تماس باشم .البته ورزش هم می کنم .
سلام ،کرایو چیه؟
پاسخ:
در اینترنت عبارت "کرایو لیپولیز" را سرچ کنید. 
این روش تنها راه برای آب کردن آخرین چربیهای دو طرف پهلو است. البته در احادیث داریم که این چربیها محافظ کلیه ها هستند ولی در صنعت مد و زیبایی امروز جهان، این چربیها که با ورزش هم به هیچ وجه آب نمیشوند ناپسند تلقی می شوند.
من خانم ٢٣ساله وزن ٨٣کیلو وقد ١۶۴میخواهم به وزن ایده ال خود برسم.هرچه زودتر بهتر چون دو ماه دیگر انجام عمل آی وی اف دارم.
باتشکر از شما.
سلام من خانمی 28 ساله هستم بیشتر میخوام شکم وپهلو آب کنم لطفا راهنماایی کنید ممنون
به همتون سی دی توربو فایر رو توصیه میکنم من خودم با این سی دی تونستم 60 کیلو کم کنم به سایتش برید فوق العاده  ..برای یک شرکت خارجی که کارش فقط در مورد لاغری . 
با سلام من خانومی هستم ١٨ ساله ولی تو قسمت شکم و شانه اضافه وزن دارم 
با این رژیم میشه لاغر شد؟؟؟
چرا تمام رژیم ها تکراری هستن ؟
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">