کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

غیبت چند روزه

دوشنبه، ۲۲ ارديبهشت ۹۳
خوانندگان محترم سلام

اگر از احوال من جویا باشید باید عرض کنم که شکر خدا اینجا حال همه خوب است و همه سلام میرسانند!
چند روزی است که به شدت گرفتار هستم و چند روز آینده هم فرصت کافی برای به روز رسانی نخواهم داشت که بعدا جبران خواهم کرد.

به دوستانی که جویای اوضاع وزن بودند هم باید عرض کنم که وزنم ثابت مانده و کاهش و افزایشی نداشتم. 106 هستم. این چند روز که گذشت یک شوک به بدنم خواهم داد و ان شاء الله دوباره فرایند کاهش وزن شروع خواهد شد!

  • موافقین ۰ مخالفین ۱
  • دوشنبه، ۲۲ ارديبهشت ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۵)

سلام
ان شاء الله
چند روزتون داره میشه چند ماه ها !!! من فقط جهت یادآوری عرض کردم ، یهو برنگردین ببینیم همه ی رشته هاتون پنبه شده و وزن آوردین با خودتون !!
هر جا هستید در کنار همسر دلبند و فرزندان نازنینتون برقرار و سلامت باشین برادر ...
با سلام خدمت مدیر وبلاگ...خیلی خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم و اگه شما هم مایل بودید حتما خبر بدید..چون وبلاگ من تازه تاسیسه و نیاز به بازدید داره.ممنون
خب خدا رو شکر !
نظرات رو تائید می کنید یعنی حی و حاضرید ... همین ما را بس .
احتمالا غیبتتان دلیلش درگیری شغلیست که بقول شما مسلمین خیر است انشاالله...
وجدانا اگه قید اینجا رو زدید به ما هم بگید!
خیلی بده هی میایم و دماغ سوخته برمیگردیم ...
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">