کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

صبحانه: ١ لیوان شیر، ١ قاشق عسل، ٣ خرما

دهانه: ٢ لیوان آب لیمو شیرین

ناهار: یک بشقاب سالاد کاهو

عصرانه: ١ لیوان آب لیمو شیرین، ٣ عدد خرما

شام: ٣ ملاقه عدسی، ١ لیوان آبغوره، یک چهارم ماهی، ١ خرما، ٢ قاشق روغن زیتون


صبحانه را ساعت شش صبح خوردم و حدود ساعت هفت شب کمی احساس ضعف کردم.

  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۱)

بنظرم خیلی دارید سخت میگیرید!
من اگر جای شما بودم زیاد با نوع تغذیه کاری نداشتم، بجاش میزان تحرک رو بیشتر میکردم...
جواب داده، مطمئن باشید :)
درضمن ورزش نکردن و کم تحرکی باعث ساییدگی مفاصل و ایجاد مشکل در مهره‌های کمری میشه!
فقط دقت کنید این رژیم غذایی باعث ضعف سیستم دفاعی بدن شما نشه، چون اولین عارضش ریزش مو سر هست که فکر میکنم خیلی باید مهم باشه! :دی
تناسب اندام = ورزش + تغذیه مناسب
پاسخ:
آقا محسن عزیز
ببین، هر کسی می تونه با ورزش کردن لاغر بشه، هنر اینه مه ورزش نکرده لاغر بشی !
بعد هم اشتباه نکن، این ورزش کردنه که مفاصل رو فرسوده می کنه :)

ولی جدای از شوخی به امید خدا وقتی ١٠٥ بشم ورزش رو شروع می کنم. به ٨٠ هم برسم میرم واسه المپیک !
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">