کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

تجدید عهد و پیمان

چهارشنبه، ۱۷ ارديبهشت ۹۳

اگر برنامه غذایی چند شب گذشته را خوانده باشید دیده اید که به وضوح مغرور شده ام و اصلا عبرت نگرفته ام. از بس دوستان و اطرافیان از روند لاغری من تعریف و تمجید کرده اند مغرور شده ام و چون میبینم این زیاده روی ها به وزنم اضافه نمی کند، پر خوری می کنم. الان حدود یک ماه است که با این قبیل زیاده روی ها وزن کم نکرده ام و وزنم ثابت مانده است.

بسم الله الرحمن الرحیم : مجددا کاهش حجم غذا به خصوص وعده شام را آغاز می کنم و سرمستی و غرور را کنار خواهم گذاشت. اگر خدا بخواهد.

إن الله لا یغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بأنفسهم

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه، ۱۷ ارديبهشت ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۳)

سلام
به کلبه پنجروک بیا
penjerok.blog.ir
عهد نابستن از آن به 
که ببندی و نپایی ...

البته شما که قطعا می پائید ، ولی چرا دیگر نمینویسید ؟؟
پاسخ:
این چند روز حتی ١٠ دقیقه وقت خال هم نداشتم. اعصاب درست و حسابی هم همینطور!
با سلام خدمت مدیر وبلاگ...خیلی خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم و اگه شما هم مایل بودید حتما خبر بدید..چون وبلاگ من تازه تاسیسه و نیاز به بازدید داره.ممنون
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">