کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

از امروز یک رژیم لاغری 10 هفته ای با هدف 15 کیلو کاهش وزن رو به امید خدا به صورت منظم اجرا خواهم کرد.

منتظر شرح آنچه گذشت و گزارشات روزانه باشید.

  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۱۲)

موفق باشید
سلام. نکنید این کارو اقا. اینجور رژیما که به سرعت وزن رو کاهش میدن دوباره برمیگردن.

سلام.منم هم وزن شما هستم و از چاقی و فشار خون رنج می برم .ون120 قد 180 سن 41 مجرد . مرد  لطفا منو هم راهنمایی کنید. با سپاس

موفق باشین
موفق باشین

سلام

من وزنم 66 کیلو قدم 155 اگه ممکنه یه راهنمایی یا رژیم مناسب واسه کاهش وزنم معرفی کنین .ضمنا من از مرغ و ماهی متنفرم و تا این لحظه لب به اینا نزدم . سنم 37.منتظر جوابتونم

سلام من 3 سال پیش 74 کیلو بودم ازون موقع 5 کیلو اضافه کردم چکارکنم کاهش وزن کنم ممنونم
سلام من میخوام رژیم بگیرم قدم ۱۵۹ وزنم ۷۵ کیلو
سلام من که هروقت رژیم میگیرم یک ماه رژیم یک کیلو اضافه وزن اگه کم بخوریم فکر کنم درست بشه :)

باسلام

لطف کنید راههای لاغر شدن را توضیح دهید

سلام خانمی هستم ۴۰ ساله .همیشه در حال رژیمم ولی وزن کم نمیکنم .کم کاری تیروئید دارم .۹۰ کیلو هستم با قد ۱۵۵.دیگه رژیم بهم جواب نمیده .لطفا کمکم کنید 
مرسی عالی بود
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">