کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

اراده !

  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۱۷)

سلام علیکم موافقم
گرفتی مارو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسلام!
بسیار سپاسگزارم که به نظر خواننده های وبلاگتون جامه ی عمل پوشاندید و این نکته ی مهم رو که واقعا در آدمهایی مثل من لنگ میزند در معرض دید همگان قرار دادید!
مشتاقانه منتظر تجربه ی جدیدتان هستیم تا از آن استفاده نماییم!
باز هم سپاس!
سلام،

چقدر کوتاه و منسجم! 
خیلی‌ها فکر می‌کنند «اراده» یعنی انجام مستمر یک کار سخت و غیرخواستنی! به همین خاطر معمولا مقاومت می‌کنند.

ارزوی لاغری روزافزوت
سلام دوستان
اراده مهمترین چیزه ولی به نظر من انگیزه مهم تره تا برای خودتون انگیزه درست نکنید اراده نخواهید داشت این وسط جایزه هم برای خودتون در نظر بگیرید مثلا دو کیلو کم کردید 1000 کالری فرداش رو بیسکویت شکلاتی یا کیک یا بستنی یا غذای دلخواه بخورید هم رژیم برقراره هم هوستون میخوابه مثلا یک بسته کامل دایجستیو شکلاتی حدود 900 داره
وای خدا اراده من اصلا ندارم
.....اراده....چیزی که من ندارم
خداییش مارو گرفتی محال از ممکنه من تو عید 5 کیلو اضاف کردم


سلام بعد إز پانزده روزبارژیم غذاى واستفاده إز ماست وخیار البته قطره لیمو ترش ٤/٥کیلو وزن کم کردم امتحان کنید باید اراده داشته باشی 
با صدیقه 1000 درصد موافقم
من 30کیلو کم کردم اراده هم خیلی خوب بود ولی حالا اراده ام دوباره کم شده و3 کیلو از وزنم برگشته
موافقم صد درصد
دقیقن همینه ، ممنون. 
فوت کوزه گری همه چی همینه 
ممنونم.
  • نرم افزار سایت دانلود نرم افزار
  • خیلی وقته به روز نمیکنی وبلاگ رو چرا ابجی؟
    به مطلب منم سر بزن
  • روح‌الله شاهرودی
  • ماه در خودنگری و خودکاوشی / لب فرو بستن ، نگفتن ، خاموشی

    درک مسکین از دل و جان کردن است / زندگی همچون فقیران کردن است ...

  • نوهان جمال زاده
  • سرور اختصاصی ایران ؛سرور اختصاصی بورس و سرور فضای رک سازگار یک سرویس مناسب برای وب‌سایت‌ها و سازمان‌هایی است که علاوه بر نیازهایی مانند: سرعت‌بالا، پهنای باند مناسب و دسترسی بالا برای نصب هرگونه نرم‌افزار یا ایجاد تغییرات به امنیت بسیار بالا نیز احتیاج دارند.

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">