کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

دو هفته شگفت انگیز

يكشنبه، ۱۹ مرداد ۹۳

از بعد از عید فطر، همانطور که قبلا اعلام کرده بودم تا فاصله شروع رژیم بعدی 12 روز آزاد خوری را شروع کرده بودم. در این مدت تقریبا هر روز ناهار 1 بشقاب برنج را خورده ام و شب ها هم با کمی زیاده روی، 5 بار فست فود خورده ام. از پیتزای درسته و ساندویچ کامل و سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه گرفته تا کمی هم بستنی و شکلات. با خودم می گفتم در رژیم بعدی جبران خواهم کرد!

دیروز وقتی با دلهره روی ترازو رفتم تا ببینم چقدر به وزنم اضافه شده است با کمال ناباوری دیدم که 2 کیلو و هشتصد گرم طی این 12 روز کاهش وزن داشته ام!

رفتارهای غذایی خود را که مرور کرده ام و احتمال می دهم یکی از 2 ترکیب خوراکی این مدت عامل این کاهش وزن باشد. از 2 نفر از دوستانم که این وبلاگ را دنبال می کنند خواسته ام تا آنها هم آن ترکیب ها را آزمایش کنند تا ببینیم همه چیز اتفاقی است یا کشف جدیدی رخ داده است!

لذا حداقل 2 هفته دیگر خودم هم چاق آزمایشگاهی خواهم بود!

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • يكشنبه، ۱۹ مرداد ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۲۶)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
از شما اسپمر ها خوشم میاد!
جالبید و معمولا روانشناس های خوبی هستید.
یک متن رو آماده می کنید و برای هزاران وبلاگ می فرستید و مخاطب های ساده هم فریب شما رو می خورن.

من همیشه کامنت های اسپم رو حذف می کنم ولی مال تو را می ذارم بمونه چون می دونم براش خیلی زحمت کشیدی!

:)
سلام ونماز و روزه هاتون مقبول حق

ما همچنان منتظریم ودر حال چاق شدن خوب حالا به ما هم بگید نهایتش اینه که بازم چاق میشیم تغییری نمیکنه بزارید ماهم چاق آزمایشگاهی باشیم
سلام علیکم منتظر رمز شگفت انگیزتون میمانم
سلام به من گفته بودید که از رژیم لاغری که برای یک هفته استفاده کنم . برنامه رو بعد از ماه رمضان انجام دادم متاسفانه یک کیلو اضافه کردم .
پاسخ:
دقیقا چه کارهایی انجام دادید؟
اشتباه نکنید الزاما اثر دو هفته رعایت نکردن رو الان نباید ببینید. چه بسا اگر رعایت می کردید الان با کاهش فو ق العاده ای مواجه می شدید.
کار بدن انقدر هم دو دو تا چهارتایی نیست که تا دو هفته رعایت نکردی انتظار افزایش داری
اینو وقتی دارم بهت میگم که در آینده میای و میگی نمیدونم چرا دو هفته ست مو به مو رژیممو رعایت میکنم ولی دریغ از 100 گرم کاهش
موفق باشید.
سلام دو هفته دیگه هم سپری شد لطفا نتیجه این دو هفته رو هم به ما بگید
در هر صورت براتون  آرزوی موفقیت میکنم
  • مهدی زرگران خوزانی
  • سلام دوست عزیز
    من تازه توی این سایت وبلاگم رو درست کرده ام
    من هم مانند شما به دلیل مشغله کاری طی 6 سال اخیر حدود 50 کیلو اضافه وزن پیدا کرده ام
    از 12 مرداد ماه شروع به ورزش کرده ام و رژیم ساده ای هم گرفته ام و تا الان حدود 6 کیلو وزن کم کرده ام
    امیدوارم که شما موفق بشی و من هم موفق بشم!
    ضمنا من 12 مرداد 152/5 کیلو بودم!
  • نورالدین عبدالله زاده
  • سلام دوست عزیز 
    این پیام فقط برای شما ارسال شده است.
    جهت تبادل لینک رایگان بیا به این آدرس : اینجا 
    پس چی شد جواب آزمایش رژیم جدید

    رفتین حاجی حاجی مکه
    در مورد رعایت رژیم  هدف فقط لاغر شدن نیست درسته ؟

    پاسخ:
    بله
  • سینا ذوالفقاری
  • تبادل لینک
    تو بلاگم پیام بده
    ممنون :)
    آقای دوست 
    ما هنوزهم به شما سرمیزنیم و امیدواریم دوباره نوشتن را از سر بگیرید ، هیچ هم برایمان مهم نیست که وزن کم نکرده اید و یا اصلا مثل خودم اضافه بار یافته اید . اینکه اینجا سوت و کور است آزار دهنده است ، برگردید لدفن ... ممنون
    سلام قالب اختصاصی بیان خودتون رو همین حالا سفارش دهید!!

    سلام علیکم.

    مطالب خوب و ارزنده ای دارید...

    میدونید چه مزاجی دارید؟! اگه تمایل به دونستنش دارید در "آزمون مزاج سنجی" وب ما شرکت کنید...

    در "نمایشگاه اقتصاد مقاومتی" منتظر حضور پر مهرتان هستیم...

    http://eghtesadmoghavematy.blog.ir

    در صورت تمایل به تبادل لینک در نظرات اعلام فرمایید...

    التماس دعا

    سلام.من اضافه وزن ندارم.ولی بازم حس میکنم باید چندکیلو کم کنم.ازشمامیخام رژیمی پیشنهاد بدین ک درعرض دوهفنته سه کیلوکم کنم.
  • سینا ذوالفقاری
  • سلام
    من ذوالفقاری هستم
    کارم طراحی تحت وب هست
    تقریبا جزو اولین طراحان قالب بیام هم هستم
    اگه درخصوص تبلیغات همکاری میکنید ممنون مشم خبرم کنید
    قطعا رو کمک های من هم میتونید حساب کنید

    درضمن من مدیر شبکه اجتماعی گپ فارسی هم هستم

    یاعلی
    سایتت خوبه اگه می خوای تبادل لینک انجام بدیم
    سلام من رزیم کانادایی گرفتم خیلی راضی بودم پیشنهاد میکنم شما هم این رزیم رو بگیرید
    سلام،
    بازم بنویسید اینجا.. وگرنه ناچار می‌شم من هم به تبادل لینک و غیره دعوت‌تون کنم. :)

    ارادت
    خیلی قشنگ بود.
    Jaleb bood
    منم 120 کیلو هستم قدم 180 نمیدونم باید چیکار کنم سنم40 سال و با وجود ورزش شنا و پیاده روی وزنم هی اضاف داره میشه 

    یک سال گذشته و شما ننوشته اید. بی صبرانه منتظر هستم  دوباره این وبلاگ به روز شود.
    امیدوارم موفق باشید و در این یک سال در مسیر تناسب اندام موفق بوده باشید!
    من 71کیلو هستم همه را راهارو رفتم که لاغر بشم اما تو یه سال فقط 5کیلو کم کردم  قدم هم 156.از یه ماه پیش روی سایز بدنم تمرکز کردم  و با حرکات ورزشی مخصوص تایه بو تونستم از سایز 48به سایز 42برسم حالا با اینکه وزنم همونه اما هرکس منو می بینه میگه وای چه لاغر شدی
    بسم الله

    دوستان عزیزم

    سلام

    مطلبتون خیلی خیلی فوق العادست من خیلی استفاده میکنم از این مطالب . من برای لاغری خودم از قرص لاغری زنوور استفاده میکنم خوب جواب گرفتم از این قرص خواستم به شما عزیزان هم توصیه کنم .

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">