کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

سحر: ٢ ل چای سبز و دارچین و هل و عسل، ٤ بامیه، ١ زولوبیا، ١ کاسه فالوده شیرازی، ١ ق بستنی، ١ بشقاب ماکارونی، ٣ لیموشیرین

افطار: ١ بشقاب هندوانه، ٣ کف نان سنگک، ١ مشت بادام، ١ مشت پسته، ٢ گردو، ٣ ق پنیر


وزن: ١٠٥


امروز بعد از سحری که وزن خودم را دیدم وافعا شوکه شدم. با آن همه ناپرهیزی این چند روزه از فالوده و بستنی و شکلات و شیرینی و نوشابه انتظار اضافه وزن داشتم ولی نه تا این حد. برایم معلوم شد که اثر زیاده روی در شیرینیجات فوری خود را نشان می دهد و جزو خطوط قرمز در هر رژیم لاغری است. اگر هوس است، یک قاشق بس است!

  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۶)

سلام ایشالا بتونید تا آخر ماه رمضان به پنج کیلو کاهشی که تعیین کرده بودید برسید
سلام دوست من هم راههای زیادی را طی کردم تا لاغر بشم اگه به نتیجه رسیدی بسیار عالی ولی اگه نرسیدی انجمنی هست برای آدمهای پرخور که اگه علام پرخوری تو  خودت دیدی میتونی بیای اونجا اطلاعات دقیقتر رو از سایتشون میتونی بگیری OA.IR خوشحال شدم دیدم یه هموطن تو را سلامتی خودش قدم برمیداره خداحافظ
کجائین ؟؟
یهو نیاین سورپرایزمون کنین با وزنتون ؟!
تجربه نشون داده وزن کردن روزانه انسان را از صد بلا دور میکنه ...
بلاتون دور باشه برادر
سلام علیکم کجایی برادر؟بیا برامون از موفقیتت بگو

سلام دوست عزیزم

من به وبت سر زدم و واقعا تبریک می گم از این همه سلیقه ای که به خرج دادی .هیچ چیز مثل این نیست که با یه مطلب زیبا تو هر زمینه ای دل بازدیدکنندگان رو بدست بیاری واقعا مطالبت زیباست.دوست دارم از این سلیقه ات استفاده کنی و به وب منم سر بزنی و نظرتو درباره اش بهم بدی ،باعث افتخارم هست که به پیشنهادادت جامه عمل بپوشانم آدرس وبم lengebelenge.ir هست خوشحال میشم سر بزنی و اگه موردپسند  بود ما رو هم در وبلاگ زیبایت لینک کنی

منتظرت هستم

[قلب][قلب][گل]

شانس من بودم تا اومدم رژیم تمومید
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">