کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

سحر: ٢٠ عدد بادام، ٢ ق عسل، ٢ ل دوغ محلی، ٣ ق سبوس برنج، ٢ ل آب

افطار: ٥ خرما، ٢ ل چای سبز و دارچین، ٢ ق عسل،٤٠ پسته، ٧ کف نان جو نازک، ١ بشقاب هندوانه، ١ بشقاب خیار و گوجه، ٣ گردو، ٤ ق پنیر


وزن: ١٠٣/٤

  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۱)

بهتون تبریک میگم من 5 روزه شروع کردم کلی راحتم بهتر میخوابم بهتر حتی می تونم نماز بخونم من 136 وزنمه اما میدونم این بار میشه من 2 باره دیگه 50 کیلو کم کردم اما نادانی کردم و برگشت اما این دفعه دیگه نمیزارم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">