کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

فشار روزه داری

چهارشنبه، ۱۸ تیر ۹۳

دیروز بالاخره روزه داری به من فشار آورد و بسیار تشنه شده بودم. امثال من که مدام زیر باد کولر گازی نشسته اند و افطار و سحرشان هم بی کم و کاست به راه است معنی واقعی روزه داری را نمی فهمند.

چند روز قبل چند حدیث بسیار زیبا درباره فضیلت روزه در روزهای گرم دیدم و به حال روزه دارانی که زیر آفتاب برای رضای خدا تشنگی و گرسنگی را تحمل می کنند قبطه خوردم.

خدلوندا روزه های ناقص ما را از ما بپذیر و ما توفیق طعام نیازمندان را به ما هدیه کن.

اللهم اشبع کل جائع : خداوندا همه گرسنگان را سیر گردان

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه، ۱۸ تیر ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۲)

سلام آمین

اما من با این وزنم چیزی کم نکردم شاید در حد 200 گرم اما بیشتر سایز کم کردم درضمن من نصف موادغذایی که شما می خورید ، می خورم اما مثل شما وزن کم نمی کنم با با یه فکر ی کنید من می خوام یعد از ماه رمضان عقد کنم با با ترشیدم مردادماه 32 دوساله دارم می شم .وزنم نمی دونم چرا کم نمی شه ؟

منتظر جوابتونم با تشکر

پاسخ:
کاهش وزن فوری یک ماهه:

  1. بسم الله قبل از هر خوراکی
  2. صبح ناشتا و شب قبل از خواب یک قاشق عسل
  3. نیم ساعت قبل از هر وعده 2 عدد قرص کارویل (از داروخانه تهیه کنید)
  4. یک ربع قبل از هر وعده 1 کپسول نرم زیره و 1 کپسول نرم لیمو (از داروخانه محصول شرکت باریج اسانس)
  5. هر روز 2 قاشق پر سبوس برنج را در یک لیوان شیر پرچرب یا دوغ گرمادیده حل کنید و میل کنید.
  6. استرس رو از خودتون کلا دور کنید.

بعد از یک هفته نتیجه رو خبر بدید تا مرحله بعدی گفته بشه.
کاش بعد از غذا وزن نمیکردین و لذت اون طعام رو زایل نمیفرمودین !
چه خوبه که هر وعده تمومی این نکات رو رعایت میکنین ... یک ماهه قراره چند قطره آبلیمو به آبی که ناشتا میخورم اضافه کنم و سبوس رو به ماستم ، مگه یادم میمونه ؟؟
هر روز ساعت چهار ناهار خوردن و وضع بهم ریخته ی میان وعده ها باعث میشه به موبایل حسادت کنم ، حداقل اون وقتی شارژش تموم میشه ، از کار میفته و باعث میشه بفکر ریشارژش بیفتیم ، چیزی که در مورد خودمون رعایتش نمیکنیم .
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">