کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

سحر: ٤ ق برنج، ١ ران مرغ، ٤ قارچ، ٣ ق سبوس گندم، ٣ ق ماست کفیر، ٣ ق روغن زیتون، ٣ ل آب

افطار:

شام:

مکمل ها:١ کپسول روی، ١ کپسول نرم لیمو، ١ کپسول نرم زیره، ١ اکوفان، ١ مولتی ویتامین


وزن: ١٠٤/٩

  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۴)

سلام من یه سوال عجیب برام پیش اومده چرا من نصف این مواد غذایی که شما می خورید من می خورم اما نمی دونم چرا 100 گرم هم کم نکردم .لطفا یه راهنمایی کنید. با تشکر
با سلام من نصف غذاهایی که شما می خورید ،می خورم اما حتی 100گرم هم کم نکردم لطفا یه راه چاره برام بزارید چیکار کنم ؟
باسلام خدا قوت لطفا چکیده ای از رزیمتون روبراما تپلها توضیح بدید ثواب داره به خدا
  • قاصـدکـــــــ بی زبان
  • سلام بخاطر وب و مطالب زیباتون به شما تبریک میگم..شاد و پیروز باشید..به وبلاگ تازه تاسیس منم سربزنید..خوشحالم میکنید..شاداب باشید..التماس دعا :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">