کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

اگر برنامه های روزانه این ماه را دنبال کرده باشید حتما دیده اید که فرصت کاهش وزن و لاغر شدن را درنیمه اول ماه به خاطر ایام نوروز و در نیمه دوم ماه هم به خاطر شکسته شدن مکرر رژیمم، عملا از دست داده ام و تنها حدود ٢ کیلو کاهش وزن داشته ام. به همین مناسبت من ماه سوم رژیم لاغری ام را ماه عبرت نام گذاری می کنم.

به همین منوال ماه دوم را ماه حکمت (تسلط به چم و خم رژیم لاغری) و ماه اول را ماه حرکت می نامم. ماه آینده نیز امیدوارم به فضل خدا ماه عزت باشد و قصد دارم ٥ کیلو کاهش وزن داشته باشم.  


ماه اول رژیم لاغری : ٦ کیلو کاهش وزن : حرکت

ماه دوم رژیم لاغری : ٤ کیلو کاهش وزن : حکمت

ماه سوم رژیم لاغری : ٢ کیلو کاهش وزن: عبرت

ماه چهارم رژیم لاغری: ٥ کیلو کاهش وزن: عزت

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه، ۰۸ ارديبهشت ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۱)

سلام من شهریور مراسم نامزدیمه و شدیدأ نیاز به یه رژیم یک ماهه سخت دارم که دو ماهه بعده و وریش کنم لطفا کمکم کنید ضمن این که الآن وزمن ٦٣ کیلو شده و به دلیل عمل زیبایی و وریش نکردن وزنم بالا رفت طی یک سال قبلا ٥٧ کیلو بودم و أیده ال بود قدم هم ١٦٦ help me :-(
پاسخ:
کاهش وزن فوری یک ماهه:

  1. بسم الله قبل از هر خوراکی
  2. صبح ناشتا و شب قبل از خواب یک قاشق عسل
  3. نیم ساعت قبل از هر وعده 2 عدد قرص کارویل (از داروخانه تهیه کنید)
  4. یک ربع قبل از هر وعده 1 کپسول نرم زیره و 1 کپسول نرم لیمو (از داروخانه محصول شرکت باریج اسانس)
  5. هر روز 2 قاشق پر سبوس برنج را در یک لیوان شیر پرچرب یا یک فنجان ماست پرچرب

بعد از یک هفته نتیجه رو خبر بدید تا مرحله بعدی گفته بشه.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">