کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

روز ٨٥

جمعه، ۲۹ فروردين ۹۳

ص: ١ ل آب انار شادلی

ن: ٥ ق خورشت کرفس، ٣ ق برنج، ١ شکلات، ١ ل شربت سرکه سیب و عسل

ع: ١ ل دوغ، ١٠ بادام، ١٠ فندق، ٣ گردو، ٥ انجیر، ١ کیوی، ١ پرتقال

ش: ٣ ق خورشت کرفس، ١ ق برنج، ٢ ق سبوس، ٢ ق ماست چکیده، ٢ ق روغن زیتون، ٢ ل دوغ سنتی، ٣ کف نان جو نازک، ١ ق عسل

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه، ۲۹ فروردين ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۱)

سلام 
باورتون میشه سر میز شام اونشب در موردتون با دکتر ویدا حرف زدم !!!
گفتم دوستی مجازی دارم که به شیوه ای خیلی استثنایی و بر اساس بادی لنگویج خودش رژیم میگیرد و خیلی هم موفق بوده !
بعد به خودم یادآوری کردم بیام اینجا و براتون پیام بذارم :
استاد من به شما ایمان آوردم قربان !!
ولی بعدش بخاطر سردر گمی و اون شک فلسفی که در اینگونه موارد گریبانم رو میگیره که چجوری دست از عادات قدیمی و رژیمهای مالوفم بر دارم همه رو به بوته ی فراموشی سپردم .
از فردا دارم رژیم خودم رو میگیرم . امیدوارم دسته گل به آب ندم .
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">