کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

روز ٧٧

پنجشنبه، ۲۱ فروردين ۹۳

ن: ٣ انجیر

ع: ١ ل چای زیره، ١ ل آب لیمو شیرین

ش: ١ بشقاب سالاد کاهو و کلم، ١ بشقاب سبزیجات، ١ کاسه ماست و خیار، نصف سینه مرغ، ١ ل دوغ سنتی، ١ کیوی، ١ پرتقال


به خاطر پروژه مهمی که در شرکت در حال انجام بود، ٥٠ ساعت نتوانستم بخوابم، حدود ساعت نه و نیم دیشب بود که احساس کردم اگر همین حالا حرکت نکنم ممکن است دوباره وسط رانندگی خوابم ببرد و تصادف کنم لذا بلافاصله به سمت خانه حرکت کردم و تقریبا ده و ربع به خانه رسیدم. البنه باز تا ساعت ٣ نیمه شب نتوانستم کار را رها کنم و وسط کار روی مبل خوابم برد!

صبح هم متاسفانه بیدار شدم. همسرم می گفت که هرچه تلاش کرده بیدارم کند من بیدار می شده ام و حرف هم می زده ام ولی من چیزی یادم نیست.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه، ۲۱ فروردين ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">