کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

روز ٦٥

شنبه، ۰۹ فروردين ۹۳

ص: ١ ل شربت سرکه و عسل، ٥ فندق، ٢ کف نان تست سبوس، ٣ ق پنیر، ٢ گردو

د: ١ ل آب انار، ١ ل آب آناناس

ن: ٢ کف نان لواش لبنانی، ٣ ق پنیر، ٣ گردو، ٣ کف دست هندوانه

ع: ١ بشقاب ذرت بوداده، ١ ل آب انار ارگانیک شادلی

ش: ٢ کف نان جو و شوید نازک، ١ کاسه خورشت قورمه سبزی، ٢ ق روغن زیتون، ١ ق عسل


امروز بالاخره طلسم پیاده روی در ایام نوروز شکست و ١٠ دقیقه ای پیاده روی کردم.

امروز برای خرید کفش ورزشی (پیاده روی) سری به چند مغازه زدم که با دیدن قیمت های چهارصد پانصد هزار تومانی منصرف شدم!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه، ۰۹ فروردين ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۳)

سلام.
پیشنهاد:
یکی از رفقا با دیدن این وبلاگ برام نوشته که طرف پولدار است.
اگر در بعضی پست ها قیمت حدودی هر وعده را بنویسید، خوب است برای کسانی که اینطور فکر می کنند.
پاسخ:
پیشنهاد خوبی است. قبلا هم تعدادی از دوستان به من گفته اند که رژیم من رژیم گرانی است در حالی که اینطور نیست.
سلام

پیشنهاد می کنم تن تاک بخر، جایزه هم میده!

ضمنا اینکه فرمودید رژیم غذایی تان گران نیست، قاعدتاً منظورتون به نسبت سطح درآمدی خودتان است. هرچند، بنده معتقدم ارزشش رو داره چون ان شاء الله سلامتی میاره و از کلی هزینه های درمانی پیشگیری می کند.

به امید خدا
یا علی
پاسخ:
یک حساب سرانگشتی بکنید قبول خواهید کرد که رژیم گرانی نیست؟
کفشهای خوب و استاندارد گرانند . سالامون که روی هشتصد بود . رفتم گمرک با قیمتهای یک ملیون و دویست نایک ، کلی خودم رو لعنت کردم که چرا توهم داشتم و اینهمه راه برای خرید اومدم این پائین !
داداشم گفت یکی از نمایندگی های آدیداس آف زده . با هم رفتیم و کفش 420 رو با 30درصد تخفیف 290 گرفتم . ولی توی اینمدت که تقریبا روزی 12 ساعت میپوشمشون واقعا راحتم با اینهمه بدو بدویی که دارم .
من خیلی تاوان کفش بد رو دادم . از کمر دردی که منو تا مرز جراحی دیسک برد تا آسیبهای کف پا و پلنترفاشیایی که پدرم رو درآورد . الان دیگه برای کفش خساست نمیکنم با اینکه به اسکروچ شهره ام !!!

پاسخ:
ممنون از راهنمایی.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">