کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

جلوگیری از ریزش مو

جمعه، ۰۸ فروردين ۹۳

مصرف چای، حتی چای سبز، ریشه مو را سست می کند و باعث افزایش ریزش مو می شود. من معمولا چای مصرف نمی کردم اما در دو ماه گذشته به خاطر نقش چای سبز در تسریع و افزایش سوخت و ساز بدن، تقریبا هر روز چای سبز نوشیده ام. 

لذا برای جلوگیری از ریزش مو و نازک شدن مو، از امروز مصرف چای سبز را به دو لیوان در هفته محدود خواهم کرد و به چای سیاه هم لب نخواهم زد.

در روزهای آینده سایر عوامل ریزش مو و راهکارهای درمان ریزش مو را در یادداشتی شرح خواهم داد. ان شاء الله.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه، ۰۸ فروردين ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۱)

من تو یه سری سایتهای خبری رسمی مطلبی درباره دستگاه آیگرو دیدم که نوشتن با نور لیزر ضعیف جلوگیری می کنه از ریزش مو ,  و باعث تقویت و رشد مو و درملن ریزش مو می شه. یه دستگاه شبیه کلاه موتور سواری.

من تو گوگل سرچ کردم igrowlaser شرکت ایرانی وارد کنندشو پیدا کردم. این سایتو پیدا کردم

www.igrowlaser.ir

 

شما درباره تاثیر نور لیزر برای تحریک رشد مو اطلاعاتی دارید به ما هم بگین؟؟؟؟

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">