کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

وزن رُند !

جمعه، ۰۱ فروردين ۹۳

قبلا از علاقه خودم و علاقه عجیب بدنم به اعداد رُند نوشته بودم (لینک). امروز که ١٣٩٣/١/١ و اول فروردین است نیز وزن من دقیقا ١٠ کیلو کاهش پیدا کرده است. برای اطمینان بیشتر چندباری روی ترازوی دیجیتال رفتم. کاهش وزنم در اولین روز سال دقیقا ١٠ کیلوگرم بود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه، ۰۱ فروردين ۹۳
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۳)

به به خوش به حالتون. توی این مدت اینقدر کم شدید
والا من فقط ورزش میکنم. یه کم مراقب غذاخوردنمم هستما. اما نمیخوام روال قبل رو از دست بدم.
بعد توی 1 ماه 2 کیلو کم شدم. واقعا خوش به حالتون :)
موفق باشید
سلام خوشحالم که اینجا هم یک رژِیمی پیدا کردم
من تقریبا یه ساله رژِیم دارم ولی فقط 15 کیلو کم کردم 
امیدوارم امسال سال لاغری برای تمام رژیمی ها باشه
slm..khoshbehalet,manam az emroz in rezhemo anjam midam khoda kone asar kone va laghar besham..yani mishe manm 10kilo kam konam???
bazam migam khoshbehalet....
پاسخ:
سلام
پیشنهاد می کنم در پیروی کامل از این رژیم عجله نکنید و حداقل یک ماه دیگر صبر کنید تا من فرصت کنم فوت های کوزه گری و نکات طلایی و مهم این رژیم را شرح و بسط بدهم.

البته اصول کلی این رژیم و سبک غذایی را می شود از همین الان هم رعایت کرد و بدن را کم کم عادت داد.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">