کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

کاهش وزن و رژیم لاغری !

برنامه رژیم لاغری و کاهش وزن برای تناسب اندام و رژیم غذایی مناسب و سالم

روز ٥ :: رژیم لاغری و کاهش وزن

سه شنبه، ۰۸ بهمن ۹۲

صبحانه: ٥ عدد خرما، ١ قاشق پنیر، یک چهارم کف دست نان سفید، ٢ حبه سیر خام

دهانه: ٢ لیوان آب

ناهار: ٣ خرما، ٢ لیوان شیر، ١ گردو

عصرانه: ٣ عدد انار

شام: یک سوم سیخ کباب، ١ بشقاب سالاد سبزیجات، یک کف دست نان سنگک، ٣ ملاقه سوپ جو، ١٠ عدد زیتون، ١ پرتقال


درست است که هدف اصلی من از این برنامه کاهش وزن و رژیم غذایی تناسب اندام و کم شدن وزنم است اما تا اینجای کار چنین از این سبک جدید غذایی راضی هستم که حتی اگر منجر به کاهش وزن نشود آن را رها نخواهم کرد. این روزها بسیار احساس سبکی و راحتی می کنم. احساس می کنم شادابی و حتی انرژی بیشتری هم پیدا کرده ام.


امیدوارم با تجربیاتی که از هفته اول به دست می آورم، هفته دوم را اصولی تر دنبال کنم.

ضمنا فرصت نکردم در زمان مناسب وزن کشی را انجام دهم.

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه، ۰۸ بهمن ۹۲
  • رژیم لاغری و کاهش وزن

نظرات  (۳)

برادر چاق من
بنظرم اینجوری ماشینی وار نوشتن باعث کم شدن انگیزه نوشتنمت میشه تو دراز مدت
یکم هم از خاطرات خوردنی و نخوردنی هر روزت بنویسی بد نیست.یکم انسانی تر کن متن ها رو
به امید لاغری همه چاق های عالم
:)
آقا یا خانم خوش تیپ دیروز و فردا،  انشاءالله ، سلام.
من از یک راه رفته با شما حرف میزنم!  36 سال سن دارم و تمام عمرم در حال افزایش و کاهش وزن بوده ام. فقط در 3 فقره! بیش از 30 کیلو وزن اضافه کرده ام ، در 3 فقره بیش از 25 کیلو وزن کم کرده ام!  و بیش از صد بار در زندگی رژیم های ناموفق گرفته ام! انواع و اقسام رژیم های لاغری را امتحان کرده ام و حالا به جرأت می توانم بگویم که قادرم یک کلینیک لاغری موفق! تأسیس کنم.
به عنوان یک همدرد، در یک حرکت کاملا خودجوش انسانی! کاملا مشتاقم که تجربیاتم را در اختیار دیگرانی که قصد کاهش وزن دارند قرار دهم. اما...
 هر کس یک بار در زندگی رزیم گرفته باشد  به خوبی میداند که یکی از وسوسه های بزرگی که مخصوصا اوایل رژیم به سراغ انسان می آید این است که "اصلا این رژیم خوب نیست و مثلا مضر است یا بی فایده است ...." که بزند زیر همه چیز و خودش را از فشار قید و بند رژیم و ایضا از فشار گرسنگی رها کند!
لذاست که برای انتقال تجربیاتم به شما، در این مقطع از رژیمتان، کمی تردید دارم چرا که یکی از کلیدی ترین نکات در رژیم این است که به رژیمی که انتخاب کرده اید اعتماد داشته و به آن خوشبین باشید و برای اجرای آن واقعا اراده کرده باشید، که اگر این اتفاق برای این رژیم در شما افتاده است و مصمم به ادامه اش هستید در این صورت، از اینکه برخی تجربیات من (احتمالا) شما را در پیمودن مسیر انتخابی فعلی تان سست کند نقدا پرهیز میکنم.

در عین حال همچنان وبلاگتان را رصد خواهم کرد و اگر احیانا جایی احساس کنم ظرائف قابل عرضی هست خواهم نوشت.  انشاءالله که با همین رژیمی که انتخاب کرده اید موفق و سلامت و خوش تیپ شوید.
یا علی

پاسخ:
بسیار ممنون و بسیار بسیار مشتاق خواندن نکته ها و تجربیات شما هستم. بخش جدیدی از این وبلاگ را نیز به توصیه ها و تجربیات دیگران اختصاص خواهم داد.
  • سوسیس، کالباس، پفک و پاستیل سرطان‌زا هستند؟!
  • http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921109000933
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">